НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2018.16.%25pАнотація
Анотація. Стаття порушує важливі питання методики викладання англійської мови в вищих навчальних закладах, а саме питання урізноманітнення навчального процесу за допомогою не тільки сучасних технічних засобів, а також піднімає питання використання новітніх методів та методик викладання іноземної мови. Об'єктом статті виступає процес навчання, а її предметом – є нетрадиційні форми його організації. Мета статті розкриває суть нетрадиційних форм навчання, висвітлює особливості їх використання у навчальному процесі. Саме нетрадиційний урок все більше привертає увагу викладачів. Також застосування незвичних способів викладання англійської мови на практичних уроках не тільки урізноманітнює сам процес навчання, а також стимулює подальший інтерес студентів до здобуття свого фаху.
Ключові слова: методика викладання англійської мови, урок іноземної мови, новітні методи, сучасні методики, нестандартний урок, технології, основна іноземна мова.
Abstract. This article points out very important questions concerning the methodology in the English language teaching in the Universities and other higher educational establishments. It shows that not only the technical equipment helps the teacher to make the lessons look more different from the original ones, but also the use of modern methods of the English language teaching. The object of this article is the process of teaching and the subject – nonacademic forms of its organization. The aim of the article uncovers the essence of the nonacademic forms of teaching, elucidates the principles of its use in the educational process. The nonstandard lessons attract more attention of the teachers and they try to use them more often during the practical English lessons. The nonstandard lessons not only make the teaching process more interesting, but also they stimulate the student’s further interests in obtaining the future profession.
Keywords: methods of the English language teaching, foreign language lesson, modern methods, new methodology, nonstandard lesson, technical equipment, primary foreign language.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).