The lexical approach to EFL teaching: methodological foundations and pedagogical implications
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.281-292Ключові слова:
англійська мова як іноземна, лексичний підхід, гіпотеза фраз, правильність мовлення, плавність мовлення, лексика, лексична одиниця, колокація.Анотація
Анотація. Стаття присвячена дослідженню теоретичного підґрунтя
лексичного підходу до навчання англійської мови як іноземної. Використання
лексичного підходу є своєрідним викликом традиційній дихотомії граматика-
лексика, відповідно до якої мова розглядається як система граматичних
структур та набір ізольованих лексичних одиниць. Лексичний підхід
відноситься до низки альтернативних підходів і методів навчання
англійської мови, яким, як правило, майже не приділяється увага в теорії та
практиці навчання. Цим зумовлена актуальність проведеного дослідження.
Ефективне застосування будь-якого нового підходу, методу, стратегії
залежить від поєднання двох факторів: глибокої теоретичної обізнаності
вчителя з його основами та вміння застосовувати на практиці. Метою цієї
статті є з’ясування суті лексичного підходу в процесі навчання англійської
мови Основна увага приділяється гіпотезі фрази як теоретичному
підґрунтю лексичного підходу та типології лексичних одиниць, розробленої в
межах досліджуваного підходу.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).