Роль міжкультурної комунікації у фаховій підготовці перекладачів

Автор(и)

  • Алла Ляшина

DOI:

https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.258-265

Ключові слова:

полікультурна освіта, полікультурний підхід, міжкультурна компетентність, соціокультурний простір, мовна полікультурна освіта.

Анотація

Анотація. Актуальність статті зумовлена необхідністю нових
підходів до фахової підготовки перекладачів у період глобалізації. Мета цієї
статті − репрезентувати результати дослідження процесу підготовки
перекладачів для галузі міжнародних відносин. Завдання дослідження полягає
у визначенні особливостей процесу підготовки перекладачів для галузі
міжнародних відносин. Матеріалом дослідження слугував полікультурний
підхід до вивчення англійської мови як один із сучасних методів підготовки
перекладачів. Методика дослідження полягає в комплексному застосуванні
різних методів: гіпотетичного, статистичного та методу моделювання. У
запропонованій статті розглядається необхідність сучасного підходу до
полікультурної освіти студентів у процесі вивчення іноземних мов. У
результаті дослідження виявилося, що формування у перекладача крос-
культурної компетенції є сучасною вимогою щодо ефективного спілкування в
полікультурному суспільстві. Проведене дослідження дало змогу виявити,
що впровадження діалогу культур мовними засобами дає ефективний
результат для підготовки перекладачів у полікультурному середовищі

##submission.downloads##