Дискусія як активний метод вивчення іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.249-257Ключові слова:
дискусія, метод, іноземна мова, правила, мета, навчанняАнотація
Анотація. У статті розглянуто дискусію як активний метод вивчення
іноземних мов. Описано феномен дискусії та етапи її організації. З’ясовано,
що головним завданням дискусії у процесі навчання є стимулювання
пізнавального інтересу, залучення різних точок зору в активне обговорення
проблем іноземною мовою. Визначено основну роль у забезпеченні
ефективності дискусії. Досягнення мети якої відбудеться тільки за умови
дотримання всіма її учасниками певних правил. Під час планування дискусії
потрібно враховувати кілька важливих моментів: мету, час та чіткість
організації дискусії.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).