До питання визначення окремих функцій іноземної мови в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців

Автор(и)

  • Олександра Канюк
  • Надія Кіш

DOI:

https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.239-248

Ключові слова:

іноземна мова, функції мови, компетенції, іншомовна професійна компетентність, іншомовне ділове спілкування, професійна підготовка.

Анотація

Анотація. Серед завдань системи вищої освіти слід розглядати
формування професійної іншомовної комунікативної компетенції, що
включає сукупність іншомовних знань, умінь і навичок в області організації і
участі в процесах взаємодії в діловій сфері, а саме встановлення ділових
240
контактів з партнерами, що належать до різних культур, прогнозування та
напрямок ефективної комунікації.
Головним недоліком сучасної професійної підготовки студентів -
майбутніх фахівців є розрив між теоретичними знаннями і навичками їх
практичного використання, і, як наслідок - слабке володіння навичками
іншомовної професійної комунікації. В статті розглянуті окремі функції
іноземної мови в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців.

##submission.downloads##