До питання визначення окремих функцій іноземної мови в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.239-248Ключові слова:
іноземна мова, функції мови, компетенції, іншомовна професійна компетентність, іншомовне ділове спілкування, професійна підготовка.Анотація
Анотація. Серед завдань системи вищої освіти слід розглядати
формування професійної іншомовної комунікативної компетенції, що
включає сукупність іншомовних знань, умінь і навичок в області організації і
участі в процесах взаємодії в діловій сфері, а саме встановлення ділових
240
контактів з партнерами, що належать до різних культур, прогнозування та
напрямок ефективної комунікації.
Головним недоліком сучасної професійної підготовки студентів -
майбутніх фахівців є розрив між теоретичними знаннями і навичками їх
практичного використання, і, як наслідок - слабке володіння навичками
іншомовної професійної комунікації. В статті розглянуті окремі функції
іноземної мови в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).