Рольова гра як один з активних методів навчання іноземної мови

Автор(и)

  • Наталія Годованець
  • Вікторія Леган

DOI:

https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.223-230

Ключові слова:

активні методи навчання, ситуація, рольова гра, студент, іншомовна компетенція

Анотація

Анотація. У статті розглянуто рольову гру як один із методів
активного навчання іноземній мові. Проаналізовано класифікації та моделі
методів навчання, а також описано сучасні технології навчання. Зі статті
стає зрозумілим, що перевагою активного навчання є використання
попереднього досвіду, нові перспективи,відкритість по відношенню до
результатів навчання та взаємопідтримка і взаємонавчання. Саме рольова
гра як групова форма навчання, у процесі якої використовується рольова
структура ведення заняття, тобто набір ролей, які регламентують
діяльність і поведінку студентів- відіграє важливу роль в активізації
навчально-виховного процесу пізнавально-оцінювальної та практичної
діяльності учасників заняття. Саме цей активний метод ставить їх у
ситуацію, що включає ті ж обмеження, мотивацію, що існують у реальному
світі.

##submission.downloads##