DOI: https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.223-230

Рольова гра як один з активних методів навчання іноземної мови

Наталія Годованець, Вікторія Леган

Анотація


Анотація. У статті розглянуто рольову гру як один із методів
активного навчання іноземній мові. Проаналізовано класифікації та моделі
методів навчання, а також описано сучасні технології навчання. Зі статті
стає зрозумілим, що перевагою активного навчання є використання
попереднього досвіду, нові перспективи,відкритість по відношенню до
результатів навчання та взаємопідтримка і взаємонавчання. Саме рольова
гра як групова форма навчання, у процесі якої використовується рольова
структура ведення заняття, тобто набір ролей, які регламентують
діяльність і поведінку студентів- відіграє важливу роль в активізації
навчально-виховного процесу пізнавально-оцінювальної та практичної
діяльності учасників заняття. Саме цей активний метод ставить їх у
ситуацію, що включає ті ж обмеження, мотивацію, що існують у реальному
світі.


Ключові слова


активні методи навчання; ситуація; рольова гра; студент; іншомовна компетенція

Повний текст:

PDF


ISSN:2617-3921(Print)