Thematic groups representing the concept AGE in Modern English
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.190-200Ключові слова:
концепт, вік, мовна картина світу, тематична група, синонім, період.Анотація
Анотація. Стаття присвячена аналізу мовних одиниць, що
репрезентують концепт AGE в сучасній англійській мові. Актуальність
наукової розвідки зумовлена загальною спрямованістю сучасної лінгвістики
на використання когнітивного підходу до аналізу мовних явищ, а також
необхідністю більш детального та глибокого опису концепту AGE, що є
унікальним фрагментом мовної картини світу. Метою дослідження є
проведення комплексного аналізу мовних одиниць, що репрезентують
концепт AGE в сучасній англійській мові. Концепт AGE представлений
лексико-семантичним полем «вік», яке, у свою чергу, реалізується за
допомогою декількох тематичних груп. Лексичні одиниці, що
використовуються для побудови кожної з тематичних груп, розділені на 2
групи. Перша представлена лексемами і словосполученнями, що висувають
цей віковий період. Друга група складається з одиниць (що належать до
різних мовних рівнів), що вказують на людину цього вікового періоду.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).