Evolving Language Teacher Roles
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2017.15.%25pАнотація
Abstract. The present paper has considered the roles of language teachers in the
context of developments taking place in education. Traditional language teacher roles
have been reassessed in light of recent shifts of educational paradigms such as
humanistic paradigm, a paradigm in which learning is prioritized over teaching and
learner-centered approach.
Key words: education, teacher roles, foreign language
Резюме. У статті висвітлюється питання ролей вчителя іноземних мов у
контексті оновлення освітньої парадигми. Традиційні ролі вчителя
переосмислюються у світлі гуманізму, особистісно-орієнтованого підходу та
перерозподілу пріоритетів між викладанням і навчанням, згідно чого
перспективним напрямком дослідження є учіння вчителя.
Ключові слова: освіта, ролі вчителя, іноземна мова
Резюме. В статье рассматривается вопрос ролей преподавателя иностранных
языков в контексте изменений образовательной парадигмы. Традиционные
роли учителя переосмысляются в русле гуманизма, личностно-
ориентированного подхода, а также перераспределения приоритетов между
преподаванием и учением, в центре которого находится учение преподавателя.
Ключевые слова: образование, роли преподавателя, иностранный язык
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).