ВИВЧЕННЯ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: МОВА У КОНТЕКСТІ (НА МАТЕРІАЛІ АНАЛІЗУ З ІНТЕРМОВНОЇ ПРАГМАТИКИ Р. Л. ШІВЕЛІ)
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2017.15.%25pАнотація
Summary
The article deals with Spanish interlingual pragmatics (Spanish ILP), which is
dominant for Spanish language acquisition analysis in natural communicative context. It
bases on the results of R. L. Shively research held in the branch of Spanish interlingual
pragmatics and states the importance of pragmatic competence acquisition by the
learners of foreign language of L2.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-10
Номер
Розділ
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).