TEACHING PRONUNCIATION: A TEXTBOOK REVIEW

Автор(и)

  • Iryna Andrusiak

DOI:

https://doi.org/10.24144/2617-3921.2017.15.%25p

Анотація

Стаття присвячена одній із проблем сучасної методики викладання іноземної
мови в середній школі – навчанню вимові. Актуальність дослідження зумовлена
тим, що в умовах навчання іноземної мови в середній школі вимова як один із
елементів мовної структури залишається поза увагою вчителів. Стаття вміщує
результати порівняльного аналізу сучасних підручників з англійської мови, що
використовуються у старшій школі. Проведене дослідження було зосереджене на
таких питаннях: які елементи вимови є предметом розгляду авторів підручників,
наскільки повно та ефективно подається вимова як один із аспектів навчання
іноземної мови у цих підручниках, та чи можуть ці підручники стати в пригоді
недосвідченим вчителям.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-10

Номер

Розділ

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ