LITERARISCHES LERNEN ALS UNTERRICHTSMETHODE BEIM FREMDSPRACHENLERNEN
DOI:
https://doi.org/10.24144/2617-3921.2018.16.%25pАнотація
Анотація. Метою наукової статті є визначити роль та значення читання та використання літературних текстів у процесі навчання іноземній мові. У статті розглядається термін та метод «літературного навчання» як один із найважливіших напрямків оволодіння іноземною мовою. Літературне навчання сприяє розумінню важливості вивчення іноземної мови, мотивує до її вивчення, виступає як стимулюючий метод і, відповідно, загострює зацікавленість до навчальних занять з іноземної мови. Водночас літературне навчання є одним із найдоступніших джерел вивчення мови і сприяє засвоєнню всіх аспектів іноземної мови та видів мовленнєвої діяльності. Важлива роль належить підбору літературних автентичних текстів, які несуть багату культурологічну інформацію і сприяють як розширенню компетенцій, так і оволодінню іноземною мовою на рівні її носіїв. Літературні тексти слугують важливим джерелом для формування фонетичних, граматичних, лексичних, стилістичних та орфографічних умінь та навичок, для тренінгу усного мовлення та розвитку креативного, творчого мислення.
Ключові слова: іноземна мова, літературне навчання, читання, літературні тексти.
Abstract. The aim of a scientific article is to determine the role and significance of reading and using literary texts in the process of learning a foreign language. In the article is considered the term and method “literary learning” as one of the most important ways of foreign language mastering. Literary learning promotes to the understanding of the importance of learning a foreign language, motivates to its learning, acts a stimulating method, and, accordingly, exacerbates the interest to foreign language lessons. Simultaneously, literary learning is one of the most accessible sources of language learning and promotes the mastering of all aspects of foreign language and types of speech activity. An important role belongs to the selection of literary authentic texts that have rich cultural information and promote both the expansion of competencies and acquisition of a foreign language at the level of native speakers. Literary texts are important source for formation of phonetic, grammatical, lexical, stylistic and orthographic abilities and skills for training of oral speech and the development of creative thinking. Literary learning promotes the effectiveness of foreign language mastering. Literary authentic texts take a special place to the formation of cultural and linguistical knowledge.
Keywords: foreign language, literary learning, reading, literary texts
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).