The lexical approach to EFL teaching: methodological foundations and pedagogical implications

Автор(и)

  • Ірина Андрусяк

DOI:

https://doi.org/10.24144/2617-3921.2019.17.281-292

Ключові слова:

англійська мова як іноземна, лексичний підхід, гіпотеза фраз, правильність мовлення, плавність мовлення, лексика, лексична одиниця, колокація.

Анотація

Анотація. Стаття присвячена дослідженню теоретичного підґрунтя
лексичного підходу до навчання англійської мови як іноземної. Використання
лексичного підходу є своєрідним викликом традиційній дихотомії граматика-
лексика, відповідно до якої мова розглядається як система граматичних
структур та набір ізольованих лексичних одиниць. Лексичний підхід
відноситься до низки альтернативних підходів і методів навчання
англійської мови, яким, як правило, майже не приділяється увага в теорії та
практиці навчання. Цим зумовлена актуальність проведеного дослідження.
Ефективне застосування будь-якого нового підходу, методу, стратегії
залежить від поєднання двох факторів: глибокої теоретичної обізнаності
вчителя з його основами та вміння застосовувати на практиці. Метою цієї
статті є з’ясування суті лексичного підходу в процесі навчання англійської
мови Основна увага приділяється гіпотезі фрази як теоретичному
підґрунтю лексичного підходу та типології лексичних одиниць, розробленої в
межах досліджуваного підходу.

##submission.downloads##